Tangle Teezer

06.07.2013 22:18

Náš tip pre vaše vlasy: Tangle Teezer

Našli sme úplne dokonalý kefu na vlasy. Na vaše i vašich detí!
 
Tangle TEEZER zlatý
 
Vlastne som nikdy nemala hrebeň, ktorý by mi vyhovoval. Mám jemné cuchavé rozlietané vlasy a vždy som ich trhala nejakými obyčajnými kefami. Keď som si raz zabudla vziať hrebeň na víkendovú dámsku jazdu, a chcela si ísť kúpiť nejaký lacný dočasné do supermarketu, padla reč na skúsenosti s rôznymi druhmi česátek. "Michal Zabudol hovoril, že najlepšie je Tangle Teezer" preniesla Luna, a ja ho odvtedy nosila v hlave ... "Čo je na tom čudnom kefe okrem ceny tak závratné? Keď ho ale považuje za dobrý Michal, musí byť dobrý. "Povedala som si. Pár dní na to som si ho objednala na internete. Ani nebol tak drahý ... Skúmavo som ten kus ružového plastu prezreli, mrskla ho na stôl a išla prebaliť syna. Medzitým ho našla moja trojročná dcéra, ktorá vždy česanie pretrpela az duše nenávidela. Česala si s ním do vlasov a ja s údivom sledovala, že si ním sama hladko as úsmevom rozčesáva to svoje ranné hniezdo. Vzala som jej ho a počas pár sekúnd jej bez kriku dokonale rozčesali vlasy. A fungoval aj na mokré vlasy bez kondicionéru (ja viem, svinstvo J)! Češe sa s ním celá rodina. Netrhá vlasy a ide to naozaj jednoduché. Myslím, že od doby čo ho máme, naše vlasy vyzerajú lepšie, zdravšie. Trúfam si tvrdiť, že rozčeše čokoľvek. Odporúčam!!!
 
Tangle Teezer Salon Elite
 

Výrobca Tangle TEEZER hovorí:

 
Tangle Teezer sa zrodil ako revolučný nápad mladého londýnskeho kaderníka Shauna P., ktorý zbieral skúsenosti po mnohých salónoch po celom svete. Uvedomoval si, že na trhu chýba kefu, ktorý rozčeše aj tie nejneposlušnější vlasy. Po 4 rokoch práce a skúškach uzrel svetlo sveta hrebeň Tangle Teezer.
 
Vďaka špecificky rozmiestneným štetinkám rôznych dĺžok, ktoré flexibilne kĺžu po vlasoch, bez toho aby ich lámali alebo trhali, sa stal hitom kaderníckeho sveta číslo jedna. Mnoho článkov v médiách, desiatky kaderníckych ocenenie aj patent na rozvrhnutie štetiniek vyniesli tento hrebeň na pozíciu najlepšie predávaného kefy vo Veľkej Británii, odkiaľ si rýchlo našiel cestu do celého sveta.
 

Tangle Teezer compact OvečkaKefa Tangle Teezer si ľahko obľúbite, pretože:

 
  •     vyhovuje všetkým dĺžkam aj typom vlasov,
  •     môžete si ho kúpiť v niekoľkých verziách a mnohých rôznych dizajnoch,
  •     zaisťuje vlasom naozaj bezstarostné rozčesanie,
  •     padne perfektne do každej ruky,
  •     behom chvíle jemne a bez namáhania rozčeše aj tie nejzacuchanější vlasy,
  •     češe ľahko mokré i suché vlasy,
  •     zabraňuje lámaniu a štiepeniu vlasov,
  •     obnovuje prirodzenú pružnosť a lesk vlasov.

 

Späť